dimecres, 26 de febrer del 2014

CONFERÈNCIA SOBRE L'ESGRIMA I L'ESPORT PARALÍMPIC

El Divendres 31 de gener de 2014 vaig fer la meva conferència
Tractava sobre l’esgrima i l’esport paralímpic i la vaig fer en castellà. Em vaig inspirar amb una noia que es diu Mariona  perquè ella  practica l’esgrima paralímpica.
La Mariona va anar a les paralimpíades de Sidney i  va ser campiona d’Europa i d’Espanya.



Aquí podeu veure'n la presentació. Espero que us agradi.




Txell Rudol, Classe Satèl·lits.

2 comentaris:

  1. Hola sóc la Akashdeep de Castellcir, la teva conferència era molt bona.

    ResponElimina
  2. Thanks for sharing, nice post! Post really provice useful information!

    An Thái Sơn với website anthaison.vn chuyên sản phẩm máy đưa võng hay máy đưa võng tự động tốt cho bé là địa chỉ bán máy đưa võng giá rẻ tại TP.HCM và giúp bạn tìm máy đưa võng loại nào tốt nhất hiện nay.

    ResponElimina