divendres, 4 d’abril del 2014

CONFERÈNCIA SOBRE ANTONI GAUDÍ

Vaig començar a buscar informació i escriure la meva conferència entre el mes de febrer i març i la vaig presentar el 21 de març d'aquest any.
Vaig triar a Antoni Gaudí perquè sempre m'han semblat molt interessants les seves construccions i he volgut saber més sobre la seva vida i art.
Antoni Gaudí va ser un dels arquitectes modernistes catalans més importants del segle XIX i XX, amb obres tan conegudes com la Sagrada Familia, La Pedrera, el Park Güell i altes que he explicat a la meva conferència. La seva arquitectura va ser molt imaginativa i original.
Amb aquesta conferència he aconseguit els meus objectius d'aprendre més sobre les obres de Gaudí que tantes vegades he pogut veure a Barcelona, com també sobre la seva vida, estudis i inspiració a l'hora de crear la seva art.



Nicolae V. Darloman, Classe Satèl·lits.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada