dimarts, 27 d’octubre del 2015

CLASSE DE LES MIL I UNA NITS

Hola companys som la classe dels Mil i una nits !!!
A classe som els nens i nenes de 4t, 5è i 6è. Els de 6è som: l' Isaac, la Maria, el Samuel, l'Anaïs, i el Tarek.
De 5è som: l'Èrika, la Cristina, l'Aniol i la Vàlia.
I de 4t som: la Judit, l'Eric, la Yanira, el Gerard, la Laura Ponsa, la Berta, i la Nerea.

Aquest curs s'han incorporat tres nous alumnes: el Tarek, la Maria, i l'Anaïs. El nostre profe és l'Oriol. A la classe hi ha un sofà de lectura, i també una catifa.

Per triar el nom vam fer una votació i al final va guanyar "Mil i una nits".
Durant el curs esperem conèixer aquestes històries!!!!



properament entendreu el perquè d'aquesta segona fotografia... no és que ens haguem espatllat tant des de principi de curs...

1 comentari:

  1. Hola em dic Samuel i vaig a la classe Mil i una Nits.Jo vaig ser el segon en convertir-me en zombie i em va agradar quan gravavem.
    I sempre tindré el record de quan ens pinàvem.

    ResponElimina