dimecres, 14 de juny de 2017

VIU EL PARC

Unes setmanes abans d'anar a l'excursió de Viu el Parc va venir una noia que ens va parlar dels parcs naturals. Vam estar parlant de coses que no es podien fer en un parc natural: fer-hi foc, tirar-hi deixalles, fer-hi construccions... 
Fa uns dies vam anar a la Festa de Viu el Parc amb els nens i nenes de Mura i vam fer moltes activitats. La que més em va agradar va ser una on vam fer un experiment de representar el conglomerat, que és el tipus de pedra que hi ha al Parc.

Éric Laguna

Clicant sobre les fotos podeu veure més fotografies de les dues activitats.

El 9 de mayo fuimos a” Viu el Parc”. La salida fue con los niños y niñas de Mura. Salimos a las 8:30. Cuando llegamos fuimos a almorzar. Después hicimos grupos, más tarde hicimos un itinerario por el mas de Obac. La primera prueba fue ir buscando objetos para encontrar un tesoro. La segunda prueba fue hacer un experimento con: tiza, piedras, agua y arena. Consistía en imitar y hacer piedras sedimentarias. La siguiente prueba fue imitar y jugar escenas de Capa Blanca. La prueba final fue hacer una especie de red de animales y plantas, era una cadena alimenticia. Por el camino vimos 2 salamandras. Cuando fuimos a la plaza principal Capa Blanca nos dijo que había encontrado el tesoro. Dentro había unas semillas de plantas. El mensaje era que teníamos que cuidar la naturaleza. Más tarde fuimos a comer y después jugamos un rato y nos fuimos.

Berta Rodríguez

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada