dilluns, 15 de febrer de 2016

DESCOBRIM EL PATI

Ahir diumenge 14 de febrer es va fer la 3a matinal a l'escola l'Esqueix. A la primera matinal es van pintar jocs al terra i es va arreglar una mica el pati. A la segona, es va reformar la sala de l'escola i a la tercera (la d'aquest diumenge) es va seguir arreglant el pati i posant-hi coses noves. S'hi han fet vàries coses: un racó de música amb olles i paelles velles, una cuineta de fusta, jocs nous (dames, tres en ratlla, jocs tranquils...), pintar un mural que va dibuixar el Patrice i un racó tranquil de lectura... i encara falten algunes coses!

El racó de música són olles i paelles enganxades a la reixa i hi ha diferents coses per fer percussió.

La cuineta va ser molt difícil de muntar... era una tasca d'adult i els nens no la vam poder muntar, però sí que la farem servir molt. Està formada per diferents palets de fusta que els van tallar i ajuntar amb claus. També hi van posar una aixeta, fogonets... un cop feta la van vernissar!

Per les dames van pintar un taulell a terra i les fitxes són blocs de fusta que els nens vam pintar de blanc i negre (12 de cada).

Pel 3 en ratlla van posar uns troncs on hi van dibuixar el taulell. Després els nens vam estar pintant pedres que són les fitxes que farem servir.

El mural el va dibuixar el Patrice. Uns dies abans va fer el dibuix amb llapis i ahir el vam pintar. Teníem un dibuix igual que el del mural en uns fulls on ja estava pintat i ens l'havíem d'anar mirant per saber de quin color pintàvem cada cosa. Només ho feien els adults, però els nens podíem pintar també un dibuix del mural en un paper.

Pel racó de lectura vam fer servir tres rodes grans de les que teníem. Primer les vam netejar molt bé, després les vam pintar amb esprais de pintura blanca i quan ja van estar seques les vam pintar de lila, taronja i verd.

Moltes gràcies als que van venir per ajudar! Avui hem començat a fer-ho servir tot i ens ho hem passat molt bé!




 Vàlia - 5è (Classe Mil i una nits)

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada