dimecres, 24 de febrer del 2016

PROGRAMES DEL GRAN DICTAT

Com us vam dir vam ser públic del Gran Dictat i al Gener vam sortir per la televisió.
En el primer programa l'Oriol va sortir tota l'estona, en el segon no vam sortir perquè estàvem a dalt de tot i en el tercer programa va sortir: el Tarek, el Gerard i la mestra Montse.
Si no vau poder veure els programes aquí us deixem els enllaços.

PRIMER PROGRAMA




SEGON PROGRAMA




TERCER PROGRAMA





I si voleu practicar amb un joc del gran dictat...




Samuel Saiz - Classe Mil i una nits

2 comentaris:

  1. Hola sóc l'Aniol de la classe "Mil i Una nits. Jo vaig anar al Gran Dictat i em va agradar molt perquè sortir a la tele és divertit i en tinc un bon record.

    Espero que ens tornem a veure i que miris els programes.

    ResponElimina
  2. Hola sóc l'Èrika de la classe Mil i una nits.
    m'ha agradat molt el joc del GRAN DICTAT perquè s'sembla molt al GRAN DICTAT de veritat.

    ResponElimina