dimecres, 31 d’octubre del 2018

PRIMERS DIES D'ESCOLA

Ara ja són lluny, però recordem moments dels primers dies d'escola...

EL PRIMER DIA DE LA ESCOLA


El primer dia de cole ens vam explicar tot de l’escola: els càrrecs, l'horari i el que farem.

De mica en mica vam anar fent totes les assignatures i el divendres ja vam  començar a fer  l’horari però encara no fèiem Padrins.

També ens vam fer una foto tots junts.





Júlia Ponsa,
reportera de la Classe de Cicle Inicial i 3r.

REFORMES AL PATI


Quan vam tornar  de vacances la brigada de l’Ajuntament estava treballant i reformant el pati: el sorral, la caseta blanca... 




També havien tret el tobogan i tenim un pilot de rodes.

Iker Martínez,
reporter de la Classe de Cicle Inicial i 3r.


EL PRIMER DIA D'ESCOLA

El primer dia d'escola em vaig despertar i em vaig posar molt nerviosa i contenta. 

Els primers dies no teníem estoig perquè no els havíem fet i guardàvem els llapissos en una safata.

Vam trobar que estaven totes les portes i tot protegit perquè no ens fem mal.




Lydia Vega,
reportera de la Classe de Cicle Inicial i 3r.


ACTIVITAT AL PARC DE LA PLAÇA NOVA

Un dels primers dies  de cole vam anar al parc de la Plaça Nova.

Vam jugar al joc del “Talp” amb la Carmina, després amb la Paquta al “Pito grem”, amb la Maite al “Pèl de tots els animals” i amb l’Oriol al ande el anillo. També vam tenir temps lliure per jugar al parc.



Em va agradar molt.
Gaël Blanquart,
reporter de la classe de Cicle Inicial i 3r.





Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada