dimecres, 9 de juliol del 2014

CONFERÈNCIA: "LOS DIEZ ANIMALES MÁS PELIGROSOS DEL MUNDO"

El dia 4 de març de 2014 vaig fer la conferencia dels 10 animals més perillosos del mon, aquí us deixo els tres més perillosos de tots:


n.3: L’escorpí de cua gorda, mata molta gent en països occidental, el nens i els avis estan en més perill de morir , en canvi els adults no tan.


n.2: La serp ferotge. Una mossegada de aquesta serp i…. mort segura!
una única mossegada pot matar 250.000 ratolins i 100 persones adultes!


n.1: ……….. EL MOSQUIT!!!! encara que no ho sembli es molt perillós perquè pot transmetre moltíssimes malalties com: La malària, el virus del Nil occidental, la leishamania ( als gossos) i moltes més.




Em va agradar molt fer aquesta conferència perquè m’agraden molt els animals i aquest tema dels més perillosos m’interessava molt. També crec que als meus companys de classe el va agradar bastant.

Aina Cardona, Classe Satèl·lits

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada