dijous, 19 de novembre del 2015

NOTÍCIES DE TERCER

EM PRESENTO…
Hola, em dic Anthonny  tinc 8 anys,
Vaig a 3r de primària i m'agraden molt les mates. Els meus amics es diuen Marc, Estel, Laura, Unai, Noemí, Bruna, Eric, Gerard, Aniol i Daniel.
M'agrada molt  jugar a futbol  i també jugar  al parc.
Tinc dos  germans que es diuen Jonathan i Cristell.
Anthonny Medina.


PRIMER DIA DE COLE
Aquest curs he començat 3r. El primer dia de cole  vam fer moltes coses i el que més em va agradar va ser fer l’estoig . 
També el racó de lectura perquè hi tenim un sofà.



Laura Santiago.


PRESENTACIÓ
Hola, em dic Bruna i aquest any he tornat a  l'escola L'Esqueix i m'ho passo molt bé. Sóc de 3r.
El que més m'agrada són les mates i també plàstica, pla de treball i música. A l'escola m'agrada tot.
Bruna Bruch.


EL PRIMER DIA A L'ESCOLA
El primer dia a l'escola va ser emocionant.  Va ser molt guai, m'agradaria que fos així sempre. Vaig trobar els meus  amics i els vaig explicar les vacances.
Vam fer un estoig amb cartolina i amb plàstic i ho vam decorar. Ho vam decorar amb el nostre nom, pintant i amb gomets.



Noemí Peña.

REPORTERS DE 3r DE LA CLASSE DELS LLOPS.



Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada