dimecres, 1 de juny del 2016

SORTIDA D'ESCOLA A VILANOVA

Ahir, dimarts 30 de maig de 2016, vam anar a Vilanova i la Geltrú tota l'escola.

De bon matí vam agafar el bus a Monistrol que ens va portar fins a Sitges i ens va deixar davant de l’estació de la RENFE, on vam esmorzar en una plaça que hi havia.

Quan vam acabar, vam agafar el tren per anar a fins a Vilanova. Cadascú va posar el seu bitllet i vam pujar al tren. El viatge va ser curtet, només una parada.

Quan vam arribar a Vilanova vam anar al museu dels Ferrocarrils. Primer ens van posar un vídeo que explicava coses dels trens. Després vam voltar pel museu. El que més em va agradar és que es podia pujar a alguns dels trens antics que hi havia.

Quan va acabar la visita, vam tornar a agafar el bus que ens va portar a un parc que hi havia davant la platja. Allà vam dinar i quan tots vam acabar de dinar ens van deixar jugar, ens vam posar crema i vam anar a la platja on vam jugar a la sorra i ens vam mullar una mica els peus i les cames.

Ens ho vam passar molt bé!