dimarts, 6 de març del 2018

LES RECEPTES DE LA CLASSE

Els de la classe dels Musicals aquest curs, en comptes de fer una conferència normal, hem de fer una recepta. 
A casa hem hagut de practicar la recepta per fer-la sols a l'escola. Mentre cuinàvem, a casa hem hagut de fer uns vídeos i algunes fotos per després muntar a l'escola un vídeo de la recepta.

A part d'això, a casa hem de fer un dossier amb aquest apartats:
  • La portada: Ha de tenir un títol, (la meva recepta i el nom de la recepta) també el nostre nom, el curs...
  • La recepta: La recepta ha de tenir (el títol de la recepta, ingredients, preparació i altres informacions).
  • Exercicis: 1r: Hem de traduir els ingredients en 4 idiomes (els que triem nosaltres). 2n: Hem de canviar d'unitats la quantitat dels ingredients (en decigrams, centigrams, quilograms...). 3r: Fer un piràmide alimentària i col·locar-hi els ingredients. 4t: Fer una enquesta a persones de l'entorn proper(companys de l'escola, familiars, gent de poble...) sobre algun aspecte d'alimentació. 
A mi m'agrada molt perquè és divertit i diferent del que fèiem sempre. Jo ja la vaig fer i em va anar molt bé. Aquí podeu veure la meva recepta: magdalenes de xocolata sense Gluten.


Aquí podeu veure el meu treball:

Laura Ponsa - Classe dels Musicals

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada