dijous, 26 de març del 2020

LA CONFERÈNCIA DE L’ANTIC EGIPTE

A finals de gener vaig explicar als meus companys de classe la meva conferència de l’antic Egipte. Amb el suport d’un power point vaig explicar algunes de les coses més interessants de l’antic Egipte. 

Per explicar on va viure aquesta societat vaig portar una maqueta del riu Nil feta de plastilina i de playmòbil.


Una de les parts més divertides va ser explicar en què creien els antics egipcis. Vaig portar unes figures dels déus més importants i amb aquests déus vaig representar algunes llegendes: La llegenda d’Isis i Osiris, El viatge a través de la nit i el dia i el judici de l’ànima. 


Per mi va ser interessant investigar sobre la momificació. Per aprendre’n més coses vaig anar a dos museus de Barcelona. En un d’ells vam simular la momificació d’un faraó i ens van explicar els tipus d’amulets que els hi posaven quan embenaven els cossos. Ho vaig trobar tan curiós que vaig decidir que aquest seria la sorpresa pels meus companys: un amulet, l’ull d’Horus, per a tots i totes.


Pol Expósito Vall (4t), classe de les Mascotes Olímpiques.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada